neljapäev, 19. oktoober 2023

Euroopa vabatahtlik Gruusiast Tallinna lasteaias Vikerkaar

 Alates 2021. aasta sügisest on Tallinna Lasteaed Vikerkaar Euroopa Solidaarsuskorpuse vabatahtliku vastuvõtvaks organisatsiooniks. Projekti toetab Erasmus+ ja Euroopa Solidaarsuskorpuse agentuur. Meil on rõõm, et 2023/2024 õppeaastal on meie lasteaia vabatahtlik Ani Kupatadze Gruusiast.

Saame Aniga rohkem tuttavaks:

Tutvusta ennast

Minu nimi on Ani, olen 22-aastane ja pärit Gruusiast, mis on tuntud ainulaadse kultuuripärandi poolest. Olen sündinud ja elanud Gruusia südames Tbilisis, mis on lisaks pealinna tiitlile ka erinevate kultuuride, traditsioonide ning rikkaliku ajaloo keskus.

Minu südames on sügav kirg psühholoogia vastu. Haridustee viis mind Tbilisi riiklikku Ülikooli, kus ma hiljuti omandasin bakalaureusekraadi psühholoogias. Minu akadeemiline teekond viis mind erinevatesse huvitavatesse teemadesse, sealhulgas:

  • ·         Lapse areng
  • ·         Positiivne psühholoogia
  • ·         Lapse arengupsühholoogia
  • ·         Pedagoogika alused
  • ·         Hariduspsühholoogia

Elu on kogemuste kaheksanurk ja minu huvid kajastavad seda mitmekülgsust. Kui ma ei ole parasjagu psühholoogia maailmas, võib leida mind sageli:

  • ·         Raamatuid lugemas - otsimas erinevaid vaatenurki ja maailmu.
  • ·         Filme vaatamas - avastamas erinevaid lugusid ja kultuure.
  • ·         Kirjutamas - väljendades oma loovust ja mõtteid.
  • ·         Korvpalli mängimas - nautides võistlemisel tekkivat põnevust.
  • ·         Lastega mängimas - kasvatades tulevikku.
  • ·         Reisimas - kogemas uusi seiklusi.
  • ·         Uusi kohti avastamas - leides peidetud aardeid.
  • ·         Kogemas uusi kultuure - kogedes kultuuride mitmekesisust.
  • ·         Leidmas uusi sõpru - luues sõprussidemeid üle maailma.

Mis motiveeris Sind Euroopa vabatahtliku projektis osalema?

Juba aasta tagasi langetasin julge otsuse pärast õpingute lõpetamist avastada Euroopat. Minu saatus viis mind avastama Euroopa Solidaarsuskorpuse vabatahtlikke projekte, mis haarasid kohe mu tähelepanu. Projektid pakuvad suurepäraseid võimalusi saamaks uusi teadmisi ja mitmekülgseid kogemusi.

Miks otsustasid vabatahtlikuks tulla just Eestisse?

Eesti, silmapaistev Euroopa Liidu liige, tekitas minu huvi tänu hästi arenenud infotehnoloogiale ja kaunile loodusele. Siin on soe ja sõbralik rahvas, kus on laialdaselt erinevaid arenguvõimalusi. Sellest tulenevalt osutus Eesti ideaalseks valikuks.  

Millised on Sinu esimesed muljed ja emotsioonid Eestist ning meie lasteaiast?

Minu esimesed muljed Eestist ja lasteaiast Vikerkaar on täis austust ja imetlust. Pealinn Tallinn on ilu ja puhtuse kehastus, pakkudes kauneid vaateid otse minu magamistoa aknast.

Lasteaed Vikerkaar on nagu „hästi õlitatud masin“, kus on teadlik planeerimine ja pühendunud õpetajad, kes on kõikidesse tegevustesse aktiivselt kaasatud. Lisaks on lapsed erakordselt nutikad ja usinad. Ideaalne keskkond ja maitsvad toidud täiendavad seda erakordse haridusasutuse kuvandit.

Mida kõige rohkem programmis osalemisest ootad? Milliseid kogemusi soovid saada?

Euroopa Solidaarsuskorpuse projekti osalemine on minu jaoks põnev võimalus rohkem teada saada laste arengust. Soovin avastada tõhusaid viise, kuidas luua turvaline õpikeskkond ja suunata lapsi kasulikke valikuid tegema. Laste arengu väljakutsed ja nende lahendused on samuti valdkonnad, mida ma soovin uurida. Lisaks olen põnevil kultuurilisest muutusest, saades osa Eesti eluviisist ja keelest. Minu seikluslikkus viib mind kindlasti avastama kõiki Eestimaa kauneid kohti ja pärleid.

 


Loodame, et Ani saab lasteaiast Vikerkaar ja Eestist toredad meeldejäävad kogemused ning koostöö kõigi osapoolte vahel sujub hästi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar